Organització d'actes

Presentació

  • Experiència de més de 20 anys organitzant jornades, congressos, simposis i reunions de les societats científiques de l’Acadèmia.
  • Ampli equip de treball multidisciplinar i professional.
  • Organització a nivell local, nacional i internacional.
  • Gestió integral de l’activitat i suport en tot el procés organitzatiu.
  • El mateix equip que pot gestionar la Secretaria de la Societat.
  • Treball conjunt amb les Juntes Directives de les Societats i/o amb els Comitès Organitzadors.
  • Informació constant a l’organització: fulls de ruta i estats de comptes.

Què fem?

Secretaria Tècnica

  • Localització de la seu més idònia
  • Estudi de viabilitat del projecte
  • Elaboració i seguiment del pressupost
  • Agenda de gestió: seguiment del full de ruta establert
  • Confecció del formulari d'inscripcions
  • Gestió de ponents, moderadors i comitès
  • Captació i gestió de patrocinis i subvencions
  • Gestió de proveïdors i negociació de descomptes
  • Gestió i organització del programa social
  • Disseny i gestió de la pàgina web
  • Divulgació interna: societats científiques i canals propis
  • Divulgació externa: mitjans de comunicació i xarxes socials
  • Atenció permanent al congressista i al comitè organitzador
  • Assistència a les reunions
  • Planificació i desenvolupament
  • Assessorament i protocol
  • Assistència in situ
  • Realització i anàlisi d'enquestes i de satisfacció i qualitat, online
  • Estadístiques i gràfics d'assistència
  • Tancament econòmic en un termini màxim de 2 mesos

Secretaria Científica

Gestió del programa:

  • Actualització del contingut
  • Confecció del cronograma
  • Coordinació de les sessions científiques

Gestió de comunicacions:

  • Disseny i enviament del formulari
  • Recepció i enviament al comitè científic per a la seva valoració
  • Contacte amb els presentadors
  • Disseny i edició de publicacions en paper i digitals

Gestió de pòsters:

  • Format paper
  • Format digital mitjançant software propi

Emissió de certificats online

Les nostres pròpies eines

  • Software de gestió d’inscripcions
  • Aplicatius
    • Recepció i avaluació d'abstracts online
    • Emissió de certificats online
    • Smartphones i tablets
  • Sessions online
  • Sistema de videoconferència
  • Sistema de pòsters digitals
    • Pantalles d’alta definició a les instal·lacions de Can Caralleu
    • Permet votacions i comentaris in situ
    • Sistema de control d'accessos i d'assistència

Avantatges dels quals gaudireu

  • Inscripcions exemptes d’IVA
  • Preus especials en la utilització dels espais de l’Acadèmia per a les seves societats científiques.
  • Aquest import es redueix si la Secretaria Tècnica de l’acte és gestionada des de l’Acadèmia.
  • El software propi no té cost pels actes de les seves societats científiques, en cas que siguin gestionats des de l’Acadèmia.
  • Hardware de pòsters i pantalles digitals sense cost per a aquelles activitats organitzades a la seu de l’Acadèmia-Can Caralleu i gestionades per l’entitat.
  • El software i hardware pel control d'accessos i d'assistència no te cap cost per les societats científiques, en activitats gestionades des de l'Acadèmia.
  • Com a entitat sense afany de lucre, gaudim de reducció en el lloguer d’espais a determinades seus.
  • Les comissions i descomptes amb contractes a tercers s’apliquen a les societats científiques