BECA MERCHE USÓN
Termini: 01/03/2026
Dotació: 3.000€ / 1.500€
Objectiu
Beques per a l'ajuda a la investigació en qualsevol dels àmbits de la Neurologia
Bases
- Podran optar a elles tots els socis de la SNB.
- Per a optar s’haurà de presentar un projecte detallat en format Word o PDF amb una extensió màxima de 3 pàgines amb interlineat 1,5, lletra Arial i mida
de font 12, en la que es desenvoluparà els aspectes bàsics del projecte i en el que s’han d’incloure obligatòriament els següents apartats:
a. Introducció.
b. Objectiu.
c. Material i mètode.
d. Dates i pressupost detallant a què es destinarà el mateix pressupost. - S’haurà d’evitar qualsevol menció que faci referència a l’equip investigador o el lloc de desenvolupament a la redacció del projecte. Aquesta informació
s’haurà d’adjuntar en un document a part en el que s’inclourà una relació de tots els membres de l’equip investigador, encapçalats per un principal que serà
el remitent del mateix correu electrònic. - Els projectes s’enviaran al correu electrònic de la Secretaria de la SBN (secretariasbn@gmail.com).
- Es tindran en compte, en primer lloc, els projectes que es desenvolupin en centres sanitaris de les Illes Balears. Tot i que també es podran tenir en consideració
altres fora d’aquest àmbit. - El termini d’entrega dels projectes és des d'1 DE DESEMBRE DE 2025 A L'1 DE MARÇ DE 2026.
- Durant el mes següent, complit el termini d’entrega, un comitè avaluador analitzarà els projectes presentats i els atorgarà una puntuació.
- El comitè avaluador estarà format per 4 membres independents de la SBN.
- Cap d’aquests membres pot tenir relació directa o indirecta en cap dels projectes presentats.
- Els membres del jurat s’atendran als principis justícia, independència i confidencialitat, als que se’ls comprometrà amb la seva firma en un document ad hoc.
- Com a criteris de valoració del treball es tindran en compte:
a. Aspectes formals: redacció, presentació, expressió, extensió.
b. Valoració qualitativa: interès científic i aplicabilitat, originalitat i concreció de treball, metodologia.
c. Valoració específica del treball: pla de treball, pressupost, limitacions de l’estudi. - Els guanyadors d’aquesta sisena edició s’anunciaran durant la celebració de la XXII Reunió Anual de la Societat.
- Els responsables del projecte guanyador es comprometen a presentar els resultats, com a màxim, passats dos anys en forma de comunicació oral a la
Reunió Anual de la Societat, així com a entregar els resultats de la mateixa per escrit. - L’entrega de l’import de les beques es realitzarà de la següent manera:
a. Primera BECA: S’entregaran 2000 euros al moment de la concessió de la beca i els 1000 euros restants després de la presentació dels resultats
per escrit i com a comunicació oral a la Reunió Anual de la Societat.
b. Segona BECA: S’entregaran 1000 euros al moment de la concessió de la beca i els 500 euros restants després de la presentació dels resultats
per escrit i com a comunicació oral a la Reunió Anual de la Societat. - L’ajuda podrà quedar deserta així com ser rescindida en cas d’incompliment de qualsevol punt de les bases.
Tribunal